Sminkade tjejer, vad tycker jag??

Den stora frågan: Vad tycker killar om tjejer med smink?

Asså alla tjejer frågar hela tiden mig; är det bättre sminkat.. eller osminkat. Kissie har ju lagt upp en bild på sig osminkad.
Alla säger att folk ser mycket bättre ut utan all smink. Men jag kan säga såhär. Alla vi tycker tjejerna är mycket snyggare med smink. UNDERMEDVETET!!!! För sanningen är att dem blir snyggare.
Jag menar. Första intrycket är rätt viktigt. Är hon osminkad, tycker du inte hon är bombsnygg. Men med smink så blir hon det. Sedan när du lärt känna henne ett tag ser du henne utan smink, det är klart du fortfarande gillar henne. Och du säger även att hon ser bättre ut utan allt spackel. Eftersom smink = inte ditt riktiga ansikte.
Det är även "coolt" att säga: Jag föredrar när tjejerna är osminkade. 


Kissie utan smink:

Hon har tyvärr gjort sig snygg här ändå. Löshår, redigering blalba. Så denna bild räknas egentligen ej. Men vi tar den ändå.
Kissie sminkad:

(längst åt höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0