Kan förfan inte somna!!

Asså nu tänker ni, skulle inte du gå och lägga dig?
Men nej! JAG KAN INTE SOMNA!!!!
Innan jag skulle gå och lägga mig så gick jag in på Amandavardet's blogg. Och läste lite kommentarer. Detta fick mig att bli så arg att jag inte kan lägga huvudet i kudden och somna. Jag blir så arg på avundsjuka idioter!!!
Vafan är allas problem?
Alla som kommenterar säger att hon är ful, äcklig och allting. Men hallå?? Era anonyma jävlar... Det är hon inte alls! Hon är snyyyyyyygg!!!! Hur orkar man vara anonym och försöka trycka ner henne? Hon kommer ändå inte förlora sitt goda självförtroende. För sanningen är ju att hon är SNYGG! -.-
Kolla själva:
fdsfds
Amanda, hoppas det var okej att jag lånade bilden?

Jag är på ditt lag, tjejen!!
Erkänn att ni håller med mig. Hon är snygg! Och hörru, paow. Sluta vara avundsjuk, bara för att Amanda inte behöver använda löshår :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-09-23 @ 12:43:14
URL: http://amandarockh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0